Felicitació oficial per un Segell de Qualitat Europeu Etwinning

Ens plau informar que des de la Direcció General de Currículum i Personalitació del Departament d’Educació, hem rebut dues cartes de felicitació per a les dues professores coordinadores del projecte eTwinning “Let’s be Sherlock”.

Aquest projecte va ser realitzat el curs passat 2018-19 amb alumnes de 4t ESO, juntament amb tres instituts més, de França, Istambul (Turquia) i Creta. Els alumnes van investigar, aprendre sobre les obres de Sherlock Holmes i el seu autor, Arthur Conan Doyle, realitzar booktrailers sobre les obres i escriure col.laborativament històries curtes amb en Sherlock Holmes com a protagonista, entre altres tasques. Amb l’ús d’Eines Web 2.0 i amb metodologies innovadores i actives com el Aprenentatge per Projectes i resolució de problemes, els alumnes van resoldres casos com descobrir qui eren els seus companys europeus, o sobre els seus instituts, ciutats, regions i països.

Podeu veure tot el projecte a: https://twinspace.etwinning.net/71807/pages/page/442068