Premi Sambori +Omnium 2018 per a una alumna del nostre centre

Erola Freixa i Tió, alumna de 1r d’ESO del nostre institut, va rebre el passat diumenge 8 d’abril, en un acte a Camprodon, un dels guardons del Premi Sambori Òmnium 2018, el concurs escolar de narrativa que té com a objectiu promoure l’ús literari del català a les escoles i instituts dels Països Catalans. En concret, l’Erola va rebre el primer premi de la categoria del cicle primer de secundària (1r i 2n ESO), de la Demarcació de l’Alt Ter-Garrotxa, amb la narració “Diari de l’Hiba”.

Aquesta redacció passarà ara a  la fase final del Sambori Òmnium a nivell nacional.

A l’acte també hi assistí la directora de l’Ins. Jaume Callís, Rosa Justribó.

L’enhorabona!