Hem construït caixes-niu

Durant el 1r trimestre a l’assignatura Optativa Tecnologia de 2n d’ESO hem estat construint caixes niu. Hem buscat informació sobre els ocells (coneixements bàsics) i sobre la funció i les característiques bàsiques de les caixes niu. El disseny de la caixa niu de cada grup ha estat lliure, amb la única condició que al final fossin útils per a la seva funció. Al llarg del trimestre hem passat la idea inicial a un objecte material amb la dificultat que això comporta. Els alumnes han après a escollir els materials i eines més adients per a cada tasca, i també a utilitzar-les correctament. Han treballat en equip i han assolit l’objectiu final. Cada grup ha construït una caixa niu ÚNICA i PERSONAL. Esperem que els ocells de la zona en gaudeixin tant com n’hem gaudit nosaltres !!! “