Marçal Comajoan guanya el premi “Treball de recerca Batxillerat Camins”

Des de l’Escola de Camins ens han informat que el passat 15 de juny el comitè organitzador del Premi a Treballs de Recerca organitzat per l’Escola de Camins amb la col·laboració del Col·legi de Camins, Canals i Ports de Barcelona va declarar el guanyador d’aquesta segona edició.

Tenim el plaer d’anunciar-vos que el teu treball: Teoria de Grafs i Algoritmes: buscant el camí més curt, de Marçal Comajoan Cara ha estat reconegut com a guanyador de la segona edició dels Premis Treballs de Recerca.

Moltes felicitats Marçal!!!!!!

#treballderecerca @EscolaCaminsUPC @caminscat #enginyeriaquemouelmón #enginyeria #civil #camins #caminscanalsiports #futur

#steamcat