Pla d’obertura del centre durant el mes de juny

[Confirmació assistència ESO] [Confirmació assistència Postobligatòria] [Declaració responsable menor 18 anys] [Declaració responsable MAJORS 18 anys] [Pla Obertura (Consell Escolar)]

Benvolgudes famílies,

en aplicació de la segona fase de confinament el Departament d’Ensenyament ha previst que durant el mes de juny l’alumnat que compleixi determinades condicions pugui accedir al centre de forma puntual.

Destaquem els aspectes més importants de la mesura:

• L’assistència de l’alumnat és, en tots els casos, voluntària
    • En qualsevol cas, l’activitat programada telemàticament es manté.
    • Donat el gran nombre de requisits que cal complir i que el distanciament físic és el factor de prevenció més important, l’alumnat assistirà quan el professorat mitjançant el correu corporatiu el convoqui i així poder mantenir sempre grups reduïts. L’alumnat confirmarà l’assistència emplenant un formulari [Confirmació assistència] que trobareu enllaçat més a dalt quan estigui disponible.
    • L’alumnat o familiar que es presente al centre sense confirmació prèvia no podrà ser atès.
    • Tots els tràmits administratius estan legalment suspesos llevat de la preinscripció i matrícula, que ja s’està realitzant online. En cas de dubte poseu-vos en contacte per correu electrònic amb secretaria@iesjaume1.cat
    • L’alumnat romandrà al centre el temps mínim necessari per realitzar les activitats requerides. El professorat que convoca els informarà de l’hora d’entrada i sortida prevista.
    • L’entrada serà per la porta principal del carrer Advocat Gallego, 6. Des de la porta d’accés a l’interior es formarà una cua en què cada alumne/a haurà de guardar una distància de dos metres. Només entraran al recinte interior en ser cridats per les conserges per ordre de llista. Els familiars heu d’esperar-vos sempre al carrer.
    • L’alumnat vindrà provist de mascareta i guants. També haurà de portar el seu propi bolígraf i llibreta. Seguiran estrictament les instruccions quant al rentat de mans i disposició de gel hidroalcohòlic.
    • L’alumnat es desplaçarà pel centre seguint els circuits marcats de forma estricta. La sortida del centre és farà per la porta del carrer Pere Galès (enfront de CAP i l’església evangèlica)
    • L’alumne/a haurà de presentar obligatòriament a l’entrada una “Declaració responsable” en què el pare, la mare o tutors legals (menors d’edat) o el propi alumne major d’edat facin constar que l’alumne compleix tots aquests requisits de salut:
      • Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.
      • No convivents o contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.
      • Calendari vacunal al dia.
      • Absència de malalties respiratòries greus que precisen medicació o dispositius de suport ventilatori, malalties cardíaques greus, malalties que afecten al sistema immunitari (per exemple aquells infants que precisen tractaments immunosupressors), diabetis mal controlada i malalties neuromusculars o encefalopaties moderades o greus.
    • Entre les activitats que es podran fer quan els convoquin els tutors i professors destaquem:
      • Activitat educativa presencial en petit grup i individualitzada amb preferència per  2n de batxillerat
      • Tasques d’orientació acadèmica i finalització d’etapa.
      • Preparació per proves externes com ara les PAU.
      • Recollida de material (llibres, estoigs, treballs, peces de roba…) tant de l’aula com de les guixetes.
      • Retirada del cadenat de l’armariet de l’aula. El fet de no informar al respecte significa que s’abandona el cadenat i per tant el centre el podrà enretirar.
      • Si finalitzeu els estudis al nostre centre podeu demanar la devolució del dipòsit dels armariets de la planta baixa. Cal retornar la clau amb el número ben visible i el tutor/a els hi farà la devolució dels 10 € previ signatura de la devolució en el contracte.
      • Retorn de llibres LECTURA de la biblioteca que teniu en préstec.
  • Devolució dels llibres de TEXT de préstec a la zona de Secretaria del centre. Important portar el número de compte on volen que es faci l’ingrés de la devolució si es retornen tots els llibres de paper en bon estat. Els dossiers en paper i les llicències no s’hauran de tornar. AQUEST MATERIAL ÉS MOLT IMPORTANT JA QUE DEPÈN L’EDUCACIÓ D’ALTRES ALUMNES PEL CURS VINENT
  • Retorn de diners de sortides no realitzades (també es pot liquidar en començar el proper curs). Els pares han de saber que els professors faran signar als seus fills un paper on es digui que se’ls hi retornen aquests diners.