Confinament. Informació a 15 d’abril

Comunicat a les famílies i l’alumnat sobre confinament

(14 d’abril de 2020)

Tal i com us vam informar en el comunicat anterior, a partir de dimarts 14 d’abril es generalitza l’activitat de l’institut de forma virtual. Això afecta a tot l’alumnat tant d’ESO com Batxillerats, Cicles Formatius i Ensenyaments Esportius. Teniu en compte, també, que es tracta d’activitats qualificables i avaluables.

Recordem que les activitats es duran a terme aprofitant les plataformes que fem servir habitualment: Moodle, Google Drive i llibres digitals…

Aspectes a tenir en compte:

Agenda d’activitats del tercer trimestre

Hem creat una agenda virtual que trobareu de dues formes:

Alumnes: A la presentació del curs moodle de tutoria d’alumnes.

Famílies:  A la intranet (http://intranet.iesjaume1.cat). Opció de menú Enllaços

L’agenda suggereix unes matèries a treballar cada dia i un marc horari en el que el professorat pot convocar l’alumnat per vídeoconferència, o altres mitjans de comunicació com per exemple fòrums, per explicar alguna activitat o resoldre dubtes en la franja horària de 11:00 a 13:00h de dilluns a divendres..

A l’agenda trobareu les activitats proposades pel professorat i el termini de lliurament però estan explicades amb detall al curs moodle de la matèria. També trobareu l’enllaç de connexió a la plataforma Meet en cas que siguin convocats per vídeoconferència.

Podeu comunicar-vos amb el professorat per resoldre dubtes a través del correu electrònic corporatiu.

Cal incorporar l’hàbit de consultar l’agenda diàriament. Suggerim que l’alumnat tingui el link d’entrada sempre a mà.

Normes de convivència

Recordem l’alumnat que les normes de convivència s’han de continuar complint en les videoconferències exactament igual que en les classes presencials. L’alumnat ha de ser especialment curós amb l’estricta prohibició d’obtenir i difondre imatges i vídeos de les activitats realitzades. Les lleis prohibeixen i castiguen severament aquestes accions més encara tractant-se d’activitats de servei públic en què apareixen menors d’edat.

Recordeu que si no disposeu de les claus d’accés es podeu posar en contacte amb aplicacions@iesjaume1.cat