NOUS ALUMNES Preinscripció i matrícula (curs 2019-2020)

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre sostingut amb fons públics, i també quan es vol canviar de centre.

Per fer la preinscripció cal:
  • conèixer el calendari de tot el procés,
  • consultar els centres i l’oferta de places escolars,
  • conèixer els criteris de prioritat amb què s’ordenen les sol·licituds i també la documentació necessària per justificar-los,
  • presentar la sol·licitud i la documentació en el termini que s’estableixi.

Les sol·licituds s’ordenen d’acord amb l’aplicació dels criteris de prioritat.

Cada centre educatiu us pot informar del seu projecte educatiu, dels ensenyaments que imparteix, de les places de què disposa, de l’adscripció a altres centres i si té mitjans específics d’adaptació a determinades discapacitats dels alumnes. Normalment els centres organitzen jornades de portes obertes abans del període de preinscripció.

Cada any el Departament publica la resolució que regula el procés de preinscripció, on s’estableixen les dates i els terminis que són específics per a cada ensenyament.

DATES DE LA PREINSCRIPCIÓ i MATRICULA CURS 2019-2020 (PREVISIÓ)

Durant el mes de febrer, es preveu que es publiqui la modificació del Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics, que és una actuació prèvia a la publicació de la resolució per a la preinscripció del curs 2019-2020, amb la qual s’inicia el procés de preinscripció.

Calendari per a la presentació de sol·licituds de preinscripció (previsió)

• Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria: del 29 de març al 9 d’abril de 2019
  • Batxillerat: primera quinzena de maig de 2019
  • Formació professional, i arts plàstiques i disseny: segona quinzena de maig de 2019

Tota la informació la trobareu al següent enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *