Proves

Proves anuals per completar els ensenyaments d’ESO

ESOCada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa. En aquest apartat hi trobareu tota la informació necessària per a l’organització d’aquestes proves.

Calendari i horari de les proves

Dijous 28 de febrer a les 09:30:

MATEMÀTIQUES  –  C. Pagès (A 1.4)

Dijous 28 de febrer a les 13:00:

CASTELLÀ – A. Saiz (A. Idiomes)

Divendres 1 de març a les 13:00

GEOGRAFIA I HISTÒRIA – M. Borràs (Lab. Geo)

Dilluns 4 de març a les 09:30

CATALÀ – D. Añón (Lab. Geo)

Dilluns 4 de març a les 13:00:

FÍSICA I QUÍMICA 3 – A. Burrel (Lab. Geo)

ANGLÈS –  L. Portella (A 1.4)

Dimarts 5 de març a les 13:00

EDUCACIÓ FÍSICA  – J. Palatzi

L’alumnat consultarà a consergeria l’aula assignada definitivament per fer la prova.

La junta d’avaluació coincidirà amb les juntes ordinàries de 4t ESO

Admesos

…93S –    – LC, IA, MA, EF

…71Z –    – LC, LS, MA, GH, CF3

…49B –    – LC, LS, MA, GH, CF3

…01S –    – LC, MA

Alumnes que poden presentar-s’hi

Els tres requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves l’any 2018 són:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2017 o 2018.
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2019.
    També hi pot concórrer l’alumne/a que faci els 17 anys l’any 2019 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:
    – Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
    – Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
    – Ser esportista d’alt rendiment.
  3. Haver cursat l’ESO (el 4t curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries suspeses.

En aplicació d’aquests requisits, queden exclosos de les proves els alumnes inscrits per repetir 4t d’ESO en el present curs 2018-2019. En canvi, hi poden concórrer els alumnes que estan matriculats a ensenyaments d’adults o a l’Institut Obert de Catalunya, sempre que compleixin els tres requisits abans esmentats.

Procediment

Podeu passar pel centre per fer la matrícula del 11 al 21 de febrer de 2019 en horari de 10 a  13 hores. En el cas que vulgueu acreditar la vostra condició de contractat laboral o d’esportista d’alt nivell, haureu d’aportar també la documentació corresponent.

Les proves es realitzaran entre el 28 de febrer i el 6 de març de 2019 d’acord amb el calendari que es publicarà al tauler d’anuncis del centre a partir del 22 de febrer, on podràs consultar, també, els criteris d’avaluació de les proves. També pots consultar la web de centre

Proves d’accés a cicles formatius de formació professional inicial grau mitjà i grau superior

Tota la informació Formació professional GRAU MITJÀ  i  Formació GRAU SUPERIOR a la web Departament

Prova específica d’accés al Cicle Inicial de Salvament i Socorrisme i Vela en aparell fix i aparell lliure