Matriculació de cicles formatius i esportius

[Característiques de l’ordinador portàtil] [Llibres de text i llicències digitals]

Alumnat que ha estat admès en fase de preinscripció

A partir del 27 d’agost, les persones que hagin estat admeses en el procés de preinscripció i compleixin el requisit d’accés podran matricular-se. La matrícula es farà per via telemàtica emplenant el formulari que estarà disponible en aquesta mateixa pàgina. Durant el procés haureu de carregar una còpia  de la següent documentació que us recomanem tingueu escanejada o fotografiada abans d’omplir el formulari de matrícula perquè us sigui més fàcil la càrrega:

Enllaç a la pàgina de formularis de matrícula

A partir del 27 d’agost.

El formulari cal omplir-lo en un ordinador PC o portàtil. No feu servir telèfons mòbils ni tablets

Alumnat que es matrícula per continuïtat al centre

• Pas de 1r a 2n curs de qualsevol cicle formatiu.
  • Repetició de qualsevol curs

Enllaç a la pàgina de formularis de matrícula per continuïtat

A partir del 27 d’agost.