Informació d’estiu a les famílies

[Convocatòria de setembre (1r de batxillerat)]

Benvolgut alumnat i benvolgudes famílies,

Us comuniquem que ja estan disponibles els enllaços a les activitats d’estiu. Partint de l’excepcionalitat d’aquest curs acadèmic, l’objectiu d’aquestes és divers.  Es pretén mantenir el contacte amb els hàbits, connectar amb els seus interessos i desvetllar-n’hi de nous promovent la creativitat, generar unes expectatives positives de futur i en els casos que hi hagi matèries pendents recuperar i compensar aprenentatges.

Altrament els adjuntem l’enllaç als llibres que cal adquirir i en aquest sentit els informem que també hi ha l’opció de fer-ho amb l’AMPA.  No caldrà que adquireixin l’agenda escolar, ja que en rebran una amb informació específica del centre.

Per a qualsevol tràmit o consulta podeu dirigir-vos per telèfon, xat o correu electrònic fins al 24 de juliol o a partir del 27 d’agost (www.iesjaume1.cat).

Els informem també que el dia 14 de setembre hi haurà la sessió de presentació del nou curs i el dia 15 de setembre s’iniciaran les classes en horari normal.

Amb el desig que passin un bon estiu, rebin una cordial salutació.

La directora

Montserrat Vallés Grau

Salou, 9 de juliol de 2020

Exàmens de 1r de batxillerat al setembre