Calendari inici de curs

Dia 13 de setembre. Presentació del curs a l’alumnat. Segons aquest horari:

08:30 1r Batxillerat i cicles formatius i ensenyaments esportius.

Batxillerat 3×2 (de 1r any)

09:00 2n Batxillerat
09:30 1r ESO
10:30 2n ESO i Batxillerat 3×2 (de 2n any)
11:30 3r ESO
12:30 4t ESO

Primera sessió de tutoria: lliurament d’agenda, horaris, normes disciplinàries, protocols coronavirus, etc.

Presentació del curs i de l’equip docent corresponent.

Recepció a l’esplanada exterior.

Dies 1 i 2 de setembre – Exàmens de la convocatòria extraordinària per primer de batxillerat.

Horaris

Dia 3 de setembre a les 13:00 lliurament de butlletins de 1r de batxillerat al hall de l’institut.

Dia 7 de setembre a les 18:00. Reunió per videoconferència amb les famílies de 1r ESO. Cliqueu l’enllaç meet per accedir-hi.

Videoconferència
Enllaç a videoconferència

.

1. Silvana Dominijanni

Buenos días, el día 7, se realizará una reunión por vídeo conferencia para las familias de los alumnos de 1 de Eso. De momento no he recibido ningún correo con el enlace meet. Gracias.
    Silvana Dominijanni.
    Alumna :Chiara Tovar Dominijanni

2. Tamara Frunze

Hola!!! No he recibido ningun correo con ellanc Meet para reunión de los padres de 1 Eso. Me lo podéis mandar por favor. Gracias