Premis Dia Mundial Sense Tabac

El divendres 29 de maig, la Mariam Koukou, de 2n ESO i la Marharyta Khmelevska, de 4t d’ESO ,van estar guardonades amb el 1r premi la primera i amb un accéssit la segona pels seus cartells presentats al 25è concurs de cartells pel “Dia mundial sense tabac”, que és el dia 31 de maig. Aquest concurs el convoca cada any el Consell Comarcal de l’Alt Empordà per conscienciar sobretot a la població més jove dels efectes negatius del tabac. Des de les matèries de Visual i Plàstica i Expressió Artística hi hem participat. En aquesta convocatòria el lema amb el que s’havien d’inspirar per fer el cartell ha estat ” Desemmascarar l’atractiu: contrarestar l’addicció a la nicotina i al tabac”, donant importància al missatge que tot i que hi hagi productes enganyosos,com per exemple els vapejadors, que els vulguin mostrar com diu la frase, “atractius”, pels seus colors i saboritzants artificials i que semblin inofensius aquests realment són també molt nocius per a la salut.

 Enguany hi han participat 7 instituts de la comarca i s’hi han presentat un total de 466 cartells, 126 del nostre institut. Enhorabona a les guanyadores!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut