Aquest dijous, 23 d’abril, l’Institut Illa de Rodes ha celebrat la Diada de Sant Jordi amb una jornada plena de cultura, literatura i música.
Com ja és tradició al centre, tot l’alumnat d’ESO i Batxillerat s’ha reunit a la sala polivalent per participar en l’acte dels Jocs Florals, que enguany han arribat a la seva vint-i-sisena edició.
Durant la celebració, s’han lliurat els premis literaris convocats pels departaments de Català, Castellà, Anglès, Francès i Humanitats, reconeixent la creativitat i el talent dels alumnes participants.
L’acte també ha comptat amb diverses actuacions musicals a càrrec dels estudiants de 2n d’ESO, que han contribuït a donar un ambient festiu i participatiu a la jornada.
Amb aquesta celebració, l’Institut Illa de Rodes referma el seu compromís amb la promoció de la cultura i la lectura entre el seu alumnat i incentiva la celebració d’una diada tan destacada en el calendari cultural català com és Sant Jordi.
Podeu consultar les fotos i els vídeos de l’esdeveniment fent clic en aquest enllaç.



