Guiatge alumnes de Turisme a la Fira de la Tardor de Sort

Aquest any, els nostres alumnes de 2n curs del Cicle de Guia, Informació i Assistències Turístiques han pogut col·laborar amb la Fira de la Tardor de Sort, oferint als visitants una visita guiada pel poble.

Durant el guiatge, que va durar aproximadament un hora, van  donar a conèixer el municipi posant en valor el seu patrimoni cultural i històric, mostrant els indrets més significatius i emblemàtics, a més a més d’algunes paraules en pallarès a un grup molt simpàtic de turistes i locals que van gaudir de la visita participant activament. Gràcies als nostres alumnes, molts d’ells van poder conèixer algunes dades importants, a més d’algunes altres més curioses que sens dubte, no van deixar impassibles als “turistes” que s’ho van passar genial.

Enhorabona!!