Curtmetratge sobre la vida del gran poeta Federico García Lorca

Els/les alumnes de 4t d’ESO estan fent un curtmetratge sobre la vida del gran poeta Federico García Lorca. Aquest curtmetratge és el seu treball de crèdit de síntesi que enllaça amb el viatge a Andalusia que realitzaran la primera setmana de juny. Els professors i les professores implicats en aquest curtmetratge hem de felicitar  l’alumnat de 4t d’ESO per la seva gran implicació. Continuarem informant ja que la filmació que presentem en la web són les primeres preses de l’argument centrat a Sort. Després durant el viatge a Andalusia es continuarà el curtmetratge.

Informa: Toni Leal