Sortida Jornada Productors Parc Natural de l’Alt Pirineu i Agents Turístics

Ahir els alumnes de Cicles Formatius de primer i segon del CFGS de Guia, Informació i Assistències Turístiques al Medi Natural i els de GFGM d’Activitats Comercials a l’àmbit Turístic van acudir a l’Oficina de Turisme de Sort per participar a una molt interessant jornada adreçada a productors, artesans i agents del sector turístics de l’àmbit del Parc Natural de l’Alt Pirineu. S’hi presentava el nou Programa de Visites a tallers, obradors i explotacions del Parc Natural de l’Alt Pirineu, i hi havia un espai de networking on els alumnes tant de Turisme com de Comerç van aprendre molt.