Admissió ESO

Curs 2023-2024

Quan ha finalitzat la presentació de sol·licituds en el termini de preinscripció escolar, les famílies poden presentar una sol·licitud d’admissió a l’educació secundària obligatòria, només si es donen algun dels supòsits següents:

• Alumnat no escolaritzat a Catalunya.
  • Canvi de residència a un altre municipi.
  • Conveniència de canvi de centre motivat per actes de violència de gènere o d’assetjament escolar.
  • Canvi de centre com a conseqüència de la imposició d’una sanció disciplinària consistent en la inhabilitació definitiva per cursar estudis al centre.
  •  Inici d’una mesura d’acolliment. ​​
  • Alumnat que no ha participat en la preinscripció i no pot continuar en el centre on està escolaritzat, atès que no ofereix els ensenyaments de la següent etapa educativa.​

Per fer la sol·licitud d’admissió heu de fer el passos següents:

1. Omplir la sol·licitud d’admissió

2. Contestar el formulari d’autorització de dades clicant aquest enllaç: Autorització i dades de contacte

3. Fer l’ingrés de la quota de material escolar