Preinscripció BATXILLERAT

Presentació virtual el dijous 21 de maig a les 19 h. Us passem l’enllaç per entar-hi:  https://meet.google.com/pzg-kwif-joj

La preinscripció cal fer-la entre el 27 de maig i el 3 de juny. Es pot fer electrònicament (preferentment) o amb suport informàtic.

Electrònicament: La sol·licitud s’ha de presentar al registre electrònic de la Generalitat mitjançant el formulari electrònic.  Sol·licitud preinscripció Batxillerat .

Per poder utilitzar el formulari electrònic, cal identificar-se amb un certificat digital, com per exemple el DNI electrònic, o el sistema alternatiu d’identificació idCAT Mòbil, i el número d’identificació de l’alumne/a amb el qual consta al Registre d’Alumnes de Catalunya (RALC) i que es pot obtenir amb la Consulta de l’identificador de l’alumne o bé demanat-lo per correu electrònic al centre actual de l’alumne/a.  El tràmit de presentació de la sol·licitud electrònica s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre.

Amb suport Informàtic: Si no es pot utilitzar el formulari electrònic cal utilitzar el formulari amb suport informàtic.  Sol·licitud preinscripció Batxillerat.

A continuació, cal enviar per correu electrònic el resguard de la sol·licitud, acompanyat de la documentació acreditativa corresponent, escanejada o fotografiada per les dues cares, a  iesguillembergueda@xtec.cat, dins el termini establert per presentar la documentació (27 de maig-4 de juny).

En cas que no es pugui fer de cap de les dues maneres anteriors, es podrà venir al centre demanant cita prèvia a través del correu electrònic o bé trucant al telèfon 938210618 de 10 a 13 h del 27 de maig al 3 de juny.

Us enllacem dos documents, un amb explicació sobre el Batxillerat i l’altre és el full de tria de matèries de modalitat. Aquest full no l’heu de lliurar ara. Quan ja estigueu preinscrits, us farem arribar un formulari perquè ens el retorneu amb les matèries que escolliu.

Per demanar qualsevol dubte, qüestió o fins i tot sol·licitar una entrevista virtual amb l’Equip Directiu ho podeu fer a través del correu iesguillembergueda@xtec.cat .