Preinscripció BATXIBAC

Presentació virtual del Batxibac adreçat a alumnes i famílies el dimarts 19 de maig  a les 17 h. Us passem l’enllaç per entrar-hi:  https://meet.google.com/cnz-cvhx-doh

La preinscripció cal fer-la entre el 18 i el 22 de maig.

Cal que ens envieu el document de sol·licitud de preinscripció degudament emplenat al correu iesguillembergueda@xtec.cat , juntament amb els següents documents escanejats o fotografiats:

– DNI de l’alumne/a

– DNI del pare, mare o tutor/a legal

– Llibre de famíliaEn cas que sigui imprescindible, es podrà venir al centre demanant cita prèvia a través del correu electrònic o bé trucant al telèfon 93  821 06 18 del 20 al 22 de maig de 10 a 13h.

Us enllacem dos documents, un amb explicació sobre el Batxillerat i l’altre és el full de tria de matèries de modalitat. Aquest full no l’heu de lliurar ara. Quan ja estigueu preinscrits, us farem arribar un formulari perquè ens el retorneu amb les matèries que escolliu.

Per demanar qualsevol dubte, qüestió o fins i tot sol·licitar una entrevista virtual amb l’Equip Directiu ho podeu fer a través del correu iesguillembergueda@xtec.cat .