Celebració del Nadal

Avui 22 de desembre els alumnes han participat a diferents tallers creatius per celebrar el Nadal i el començament de les vacances. Hi ha hagut interpretació de nadales per part d’un grup de corda i una banda de vent. També hi ha hagut un esmorzar… Llegeix més»

Alumnes de 2n BAT a Berlín

Els alumnes de 2n BAT que són a Berlín, continuem amb el seu programa d’activitats.

Malgrat la situació que darrerament han viscut en aquella ciutat, el grup d’alumnes i professores del centre continuen la seva estada amb normalitat.

Podeu veure més fotos clicant la imatge !

20016_17berlin

Lliurament de diplomes DELF

Jeudi dernier, des élèves de 1er de BAC sont allés à “Seveis Territorial” de Manresa pour recueillir leur diplôme DELF A2, B1, et B2. Là, ils ont fait une petite présentation de leurs propres expériences. Et voici le résultat: