FOTOFILOSOFIA 2013

El passat dimecres 27 de novembre es va celebrar a la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona l’acte final de la mostra de Fotofilosofia 2013. En aquest acte van ser guardonats 10 alumnes de segon de batxillerat del nostre centre per les seves… Llegeix més»

BOJOS PER L’ECONOMIA

La Lídia Gabarrós Rey de segon de batxillerat C ha estat seleccionada per poder assistir al taller “Bojos per l’economia” per a estudiants de batxillerat organitzat pel Centre de recerca en Economia Internacional (CREI) en col·laboració amb la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació… Llegeix més»

DESCOBERTA DEL BOSC – 2 ESO

El dilluns, dia 9 de desembre, els alumnes de 2n d’ESO van fer una sortida de Ciències Naturals a Pedret sota el lema “Descoberta del bosc” i organitzada pel centre CAMADOCA, centre dedicat a la cria de fauna salvatge i educació ambiental.

Xerrada alumnes de 1r BAT

Els alumnes de primer de batxillerat han pogut assistir a la xerrada que va oferir el Dr. Josep Marmi amb la presentació del seu llibre: “Un passeig per la biosfera”.
Van poder gaudir d’aquest viatge per l’evolució de manera científica i rigorosa pels diferents esglaons… Llegeix més»

TALLERS AMB ALUMNES D’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han participat en el taller, organitzat pel Consell Comarcal, “Jo sóc Rar” . Es tracta d’una proposta educativa per facilitar la realització d’una acció educativa sobre la convivència i els valors socials. Busca afavorir la presa de consciència… Llegeix més»

REUNIONS DE PARES

Les reunions d’inici de curs dirigida als pares i mares són:
Dimarts dia 1 d’octubre
21 h : 1r i 2n d’ESO
Dimecres dia 2 d’octubre
21 h: 3r i 4t d’ESO
Dijous dia 3 d’octubre
21 h: 1r i 2n de… Llegeix més»

COMENCEM UN NOU CURS!

L’inici del curs 2013-2014 serà el proper divendres 13 de setembre amb l’horari habitual de les 8 h del matí a les 14.35 hores tant pels alumnes d’ESO com els de Batxillerat com els dels CFGM.
Els alumnes hauran d’anar a les aules corresponents de cada… Llegeix més»