ELS ESTUDIANTS SUECS ENS TORNEN LA VISITA

L’Institut Guillem de Berguedà ha rebut durant deu dies la visita de 24 alumnes provinents de Vastervik (Suècia).
El motiu de la visita ha sigut un intercanvi que ja va començar a final d’estiu, del 29 d’agost al 8 de setembre, quan 22 alumnes, que actualment… Llegeix més»

SORTIDA AL TEATRE (1r i 3r d’ESO)

El proper dijous, dia 27 de novembre, els alumnes de 1r i 3r d’ESO del nostre Centre es desplaçaran al Teatre Municipal de Berga per tal d’assistir a la representació de l’obra “Pagagnini”, de la companyia Producciones Yllana i el violinista Ara Malikian.

Nois, per… Llegeix més»

INICI DEL CURS 2008-2009

Després d’unes merescudes vacances i amb les piles ben carregades d’energia i entusiasme, dilluns, 15 de setembre de 2008, iniciarem un nou curs.
A dos quarts de nou del matí, tots, professors, alumnes, personal no docent, hem de ser al nostre lloc per començar el nou… Llegeix més»