Intercanvi Comenius

Podeu veure a l’apartat de fotos del curs 2006-07, una presentació amb power-point de la visita i estada dels alumnes suecs a Berga i al nostre centre.

SORTIDA DEL DEPARTAMENT DE CLASSIQUES

Sortida del departament de clàssiques amb alumnes d’ESO i Batxillerat.

El dijous 23 de novembre vam anar al Museu Naciional de Arqueologia de Tarragona, a veure l’exposició ” Els Reflexos d’Apol·lo”, dedicada al món de l’esport a Grècia i a Roma. Us hem preparat una presentació… Llegeix més»

Doctora al Centre

Des del 29 de setembre tenim una doctora entre nosaltres, la Ma. Dolors Santandreu i Soler, amb tots els honors. El treball ha estat llarg i complet. Porta per títol “La vila de Berga a l’Edat Mitjana. La familia dels Berga”. És un… Llegeix més»

Projecte Comenius

S’ha concedit una subvenció important per realitzar el projecte Comenius, amb un intercanvi entre alumnes de quart d’ESO de l’IES Guillem de Berguedà i alumnes de Hede, de Suecia. La llengua vehicular és l’anglès.

Hi participen 30 alumnes nostres i 34 de suecs.

Han estat amb nosaltres… Llegeix més»

ENCETEM UN NOU CURS AMB NOUS PROJECTES

Encetem un nou curs amb nous projectes i una il·lusió renovada a l’IES Guillem de Berguedà.

Enguany tenim novetats diverses:

– Noves finestres i persianes graduables a les aules del pati que ens permeten estalviar energia i donar més seguretat.

També s’ha instal·lat un porxo al pati dels… Llegeix més»

Llibres pel curs 2006-07

Ja podeu consultar el llistat de llibres i material necessari per al proper curs 2005-06.

Podeu buscar-ho a dins de l’apartat de l’APA (Menu Gestio, apartat APA, subapartat Llibres curs).

PREMIS ENRIC GIBERT!

Aquest dissabte 6 de maig s’han lliurat els premis Enric Gibert al Pavelló de Suècia a les 19 hores. 4 alumnes del nostre Centre han estat premiats pel seu treball de recerca realitzat durant aquest curs. Han estat:

-Marc Rocadembosch pel treball “Berga al segle XVIII”… Llegeix més»

ANEM AL TEATRE!

Els alumnes de primer i tercer d’ESO aquest dilluns 8 de maig han anat a veure l’obra de teatre “Esperant” realitzades per alumnes del nostre propi Centre. Ha estat un èxit!

Ha durat uns 40 minuts. La música ha estat molt interessant i tot el… Llegeix més»

LLISTES DEFINITIVES

LLISTES DEFINITIVES DESPRÉS DE LA BAREMACIÓ I SORTEIG ENTRE L’IES GUILLEM DE BERGUEDÀ I LA SES BERGA.
Es pot veure a l’exterior de l’IES Guillem de Berguedà LA LLISTA DEFINITIVA DELS ALUMNES que podran matricular-se a L’IES Guillem de Berguedà i els que ho podran fer… Llegeix més»