Projecte Grode

El projecte GRODE (Grup de Recerca Orientació i Desenvolupament Educatiu)  és una plataforma de generació de sociogrames per a conèixer la dinàmica del grup per poder intervenir pedagògicament.

Des de fa alguns cursos a les reunions de l’Espai de Debat Educatiu que es realitzen a la Biblioteca de Sant Fruitós de Bages i que lidera la M. Jesús Comellas, doctora emèrita de la UAB es desenvolupa el projecte un cop al mes.

En la majoria de centres es porta a terme el projecte en el marc dels Plans Educatius d’Entorn, promoguts per la Generalitat amb col•laboració municipal, i, en altres és per voluntat i implicació municipal, d’alguna institució o dels propis centres. En el nostre centre creiem que aquest és un aspecte fonamental per al desenvolupament integral del nostre alumnat i poder atendre les seves necessitats.

El portal està a disposició dels Centres Educatius, Serveis Educatius i personal tècnic d’Educació dels Municipis que participen del projecte de l’Observatori de la violència a les escoles.