Gerverd.hort

Aquest curs 2022/2023 l’alumnat de 1r d’ESO del Gerbert va a l’hort. La idea va néixer el curs passat amb un grup de professorat motivat i innovador que va començar a donar forma a una proposta de treball per projectes. El treball per projectes és un mètode de treball globalitzador que pretén tornar el protagonisme a l’alumnat, fent-lo responsable del seu propi aprenentatge.
Seguint aquest camí, la Montse, la Mireia, el Gildo i el Carles ens estem encarregant de portar a terme aquest repte. El projecte té 4 eixos; la història, l’anglès, l’horta i la comunicació, que van caminant de forma paral·lela. En un món tan estressat, necessitem parar i adonar-nos que abans es respectava més el ritme de la natura i aquest és l’objectiu del projecte: aprendre les receptes d’abans cuinant allò que tant esforç ens ha costat de cultivar i després donar-ho a conèixer a través dels nous mitjans de comunicació. En definitiva, lligar passat, present i futur de forma sostenible i engrescadora.