Els de 1r D d’ESO fan de periodistes per Santa Llúcia

Si circulàveu per Gelida el dia de Santa Llúcia, és molt possible que us trobéssiu algun dels grups d’alumnes de 1r D d’ESO que van sortir a fer un reportatge de la festa. Els podíeu veure entrevistant les monitores de l’Esbart, algun dels responsables de preparar l’escudella o qualsevol dels moltíssims col·laboradors que fan que tot plegat sigui possible.
Els alumnes van completar aquestes entrevistes amb informació històrica i llegendària sobre santa Llúcia i sobre la tradició de la seva festa a Gelida, i ho van plasmar tot en unes presentacions de powerpoint ben interessants.

TALLERS DE NADAL 2019

El passat divendres 20 de desembre vam acomiadar el trimestre duent a terme diferents tallers i per acabar la jornada ens vam disfressar i córrer la segona edició de la cursa Sant Silvestre de l’Institut Gelida.
Per fer possibles aquestes activitats, vàrem comptar amb el suport… Llegeix més»

Cursa de Nadal 2019

L’últim dia del 1r trimestre, just abans d’agafar les vacances, l’Institut Gelida ha organitzat per segon any consecutiu una cursa de Nadal.
Es tracta de que alumnes i professors posin a prova la seva condició física recorrent la distància que separa l’Institut de la plaça de… Llegeix més»

Taller de pa aula Funi

Els alumnes de l’Aula Funi ens estrenàvem fent la primera activitat conjunta fora de l’Institut. En aquesta ocasió l’activitat consistia en anar a conèixer l’ofici de forner a l’obrador del carrer major del Forn Marí.
El Vicenç és el forner que segueix la tradició familiar i… Llegeix més»