Alumnes de l’INS Gallecs a la Lliga de Debat

La setmana del 24 al 28 de febrer cinc alumnes de 1r de batxillerat de l’INS Gallecs participaran a la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat que organitza la Xarxa Vives. Es tracta d’una competició d’oratòria en la qual diversos equips d’estudiants de diferents centres docents debaten sobre un tema polèmic i d’actualitat, aquest any la qüestió és: “La tecnologia augmenta la felicitat?”.

Els representants de l’INS Gallecs seran l’Eric Jiménez, l’Arnau Mendoza, l’Andrea Marín, el Sergi Moreno i la Zoe Pons. Els debats de la fase local es duran a terme a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Aquesta és una activitat organitzada pel Departament de Ciències Socials del centre amb la col·laboració de professorat del departament de Llengües i de Ciències Experimentals.

Més informació.

Alumnes 1r Batxillerat