Tasques a casa durant el confinament

Benvolgudes famílies i alumnes,

El professorat de l’Institut ha preparat unes activitats perquè el nostre alumnat pugui continuar el seu procés d’aprenentatge a casa durant el confinament.

Carta de l’Equip Directiu a les famílies i a l’alumnat

TASQUES ESO

Propostes d’activitats 1r ESO

Propostes d’activitats 2n ESO

Propostes d’activitats 3r ESO

Propostes d’activitats 4t ESO

TASQUES BATXILLERAT

Els docents de cada matèria contactaran amb tots els i les alumnes del grup mitjançant mail i moodle per accedir a les tasques.

TASQUES CICLES FORMATIUS

Les orientacions específiques per a la FP s’estan preparant pel Departament d’Educació i us les farem arribar tan bon punt estiguin disponibles. Des de cada família professional s’enviaran tasques de seguiment i instruccions a tot l’alumnat de Cicles Formatius mitjançant moodle i correu.

Aprofitem l’avinentesa per adherir-nos a l’agraïment col·lectiu vers aquells sectors que estan treballant pel bé de tots i us recordem que degut a l’estat d’alarma que estem vivint, la llibertat de moviments està restringida. No fer cas a les restriccions és imprudent tant pels propis joves com per les seves famílies. És important que tots i totes seguim les indicacions de les autoritats competents. #joemquedoacasa
Entre tots ho aconseguirem!

EQUIP DIRECTIU
Mollet del Vallès, 18 de març de 2020