PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT CURS 2020-21

Degut a les circumstàncies excepcionals que estem vivint, en la secretaria del centre no s’atén de manera presencial.

La gestió de les preinscripcions ha de ser de forma telemàtica/electrònica, només excepcionalment es farà de manera presencial. Cal demanar cita prèvia per tal d’evitar cues i aglomeracions. Recordeu que al centre només ha de venir una persona, amb mascareta, guants i bolígraf propi.

Oferta de places

Consulta de l’oferta de places de batxillerat pel curs 2020-21 (codi de centre: 08054034).

Termini per presentar la sol·licitud

Del 27 de maig al 3 de juny.

Informació de la preinscripció

·       Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 15 de juny de 2020
·       Presentació de reclamacions: del 16 al 18 de juny de 2020
·       Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 22 de juny de 2020
·       Llista ordenada definitiva: 26 de juny de 2020
·       Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020
·       Matrícula de l’alumnat preinscrits amb plaça assignada: del 8 al 14 de juliol de 2020

TOTA la informació (Documentació, criteris, consulta de resultats…)

PREINSCRIPCIÓ AMB SOL·LICITUD ELECTRÒNICA

Es recomana a tothom que pugui fer la sol·licitud de preinscripció de forma electrònica (amb IdCat Mòbil o altres certificats).

Un cop feta NO s’ha d’enviar res al centre.

PREINSCRIPCIÓ EN SUPORT TELEMÀTIC

Un cop feta s’ha d’enviar el resguard de la sol·licitud i documentació necessària, escanejada o fotografiada al correu iesgallecs@xtec.cat, sempre abans del dia 4 de juny.

Un cop enviat el correu electrònic la sol·licitud es considera formalitzada.

El centre respondrà al correu confirmant que ha rebut el resguard i la documentació.

Presentar la sol·licitud a qualsevol modalitat del batxillerat

Accés a l’aplicació

Sol·licitar cita prèvia

S’ha de prioritzar la inscripció telemàtica. En cas que això no sigui possible, cal demanar cita prèvia.

Reserva de cita prèvia per realitzar la preinscripció (Accedir)

Adreça de correu-e: iesgallecs@xtec.cat

Telèfon d’atenció: 623 030 839

Horari d’atenció telefònica: De 9 h a 13:30 h.