A tientas, monòleg sobre la discapacitat visual

Isabela Méndez amb el seu monòleg “A tientas” ens va acompanyar ahir a la Sala del Mercat Vell de Mollet del Vallès. Ens va captivar amb el seu registre de veu, la seva interpretació, la seva història de vida i ens va abraçar amb les seves paraules.

Activitat organitzada pel Departament de Serveis Socioculturals i a la Comunitat del nostre institut amb un doble objectiu: apropar l’alumnat a la cultura i fer visible una de les discapacitats que tenim a la nostra societat: la discapacitat visual.

De ben segur que aquest monòleg no ens ha deixat indiferent a l’alumnat, ex-alumnat, professorat i altres professionals que vam compartir la seva història.

“Mirem” allò que tenim al davant i deixem-nos emocionar per tots els sentits. Comuniquem com volem ser acompanyats i preguntem com volen ser acompanyades les persones.  Brillant!