Jornada al Museu de les Matemàtiques de Cornellà

L’equip del nostre centre, format per 10 alumnes de 1r i 2n ESO, va tenir una participació destacada en el concurs Problemes a l’Esprint, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques, i per això van ser convidats, a la cloenda d’aquesta activitat, que es celebrà el passat 11 d’abril al Museu de les Matemàtiques a Cornellà.

Després d’esmorzar es va fer una xerrada sobre els girs i alguns conceptes astronòmics, es van plantejar alguns jocs d’enginy i es va visitar alguns mòduls del museu.

Després de l’acte d’entrega d’obsequis als centres participants, per acabar, els alumnes van construir als jardins del parc una cúpula de Leonardo.

Va ser una jornada molt interessant i enriquidora i els alumnes en van sortir molt contents i amb ganes de tornar a visitar el museu amb més temps. Enhorabona a tots els alumnes que van formar part de l’equip.