Formulari dades de contacte (email – telèfons)

Dins del pla de millora de la comunicació amb alumnes i famílies, estem actualitzant les dades de contacte: correu electrònic i telèfons -fix i mòbil-. Tot i que aquestes dades ja es demanen a la fitxa de matrícula, sovint ens trobem amb dificultats per a transcriure correctament les dades, per falta de claredat. Per això hem incorporat un formulari en línia amb aquestes dades, un per cada alumne matriculat, i us demanem que ompliu totes les dades que us demanem. (Si alguna dada ha de quedar en blanc, si us plau, escriviu NP)

formulari dades