Setmana d’Orientació, 1r cicle formatiu d’Atenció a persones en situació de dependència

Durant la Setmana d’Orientació, l’alumnat de primer curs del cicle formatiu d’Atenció a persones en situació de dependència va visitar diferents centres de l’àmbit sociosanitari. El primer dia vam anar a visitar diferents llocs a Sant Vicenç: el centre d’educació especial IRIS, el servei d’atenció domiciliària del poble i la residènciaSophos. El segon dia vam visitar la residència Roma i el centre de dia Ana Ribot a Pallejà.

Va ser molt enriquidor per l’alumnat, ja que van poder apropar-se a la realitat que podran descobrir quan finalitzin el cicle, coneguent i vivenciant el treball diari amb persones en situació de dependència i en diferents àmbits d’actuació.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ