FINAL AULES NETES, ORDENADES I EDUCADES 2015-16

FINAL  AULES NETES, ORDENADES I EDUCADES  2015-16

Per segon any hem arribat al final del concurs d’aules netes, ordenades i educades  i per segon any estem molt orgullosos de la feina feta pels  alumnes i tutors participants.

Els resultats han estat fantàstics, les aules de 1r i 2n s’han mantingut en bon estat , ordenades i netes. Tots s’han implicat molt,  delegats medi ambientals, als quals els hi volem agrair la seva implicació i ajuda  i tot l’alumnat dels diferents cursos que sovint han proposat i participat en activitats de millora de l’entorn.

Però del que estem més orgullosos és de la millora del clima de treball i respecte que heu aconseguit. Les amonestacions i seguiments s’han reduït significativament  trimestre rere trimestre, arribant a mínims  en tots els cursos.

El curs vinent seguirem i serem molt millors, el camí  ha començat amb bon peu i els caminats sou experts i esforçats!!!
Hem d’agrair també a l’ampa la participació als premis que s’han donat als diferents nivells.

Felicitats  a tots i totes i  moltes gràcies!!!

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ