Participació virtual a la COP25

La xarxa estatal ESenRED (Escoles cap a la Sostenibilitat en Xarxa), de la que en formem part el Programa Escoles Verdes i la Xarxa Catalana XESC, han organitzat una conferència virtual per donar a conèixer les accions que es fan als centres per fer front al canvi climàtic.

L’INS Gabriela Mistral ha participat virtualment a la COP25 gràcies al projecte mediambiental que han realitzat els alumnes de 2n ESO amb l’ajuda de la Jennifer Peinado i l’Eva Llamas de 2n de batxillerat.

Podeu veure la notícia al padlet https://padlet.com/esenred21/cop25

Visita de BitPhy

Avui ens ha visitat l’Alberto, soci fundador de la Startup BitPhy. Ha estat explicant, a l’alumnat de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma i de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, com va sorgir la idea de negoci i quina ha estat l’evolució de la mateixa fins a arribar a ser una empresa puntera en Big Data i Machine Learning.

Llegir més»

Servei d’atenció al públic

Per manca de servei de consergeria, aquesta tarda el centre romandrà tancat al públic i la porta exterior només s’obrirà durant cinc minuts en les hores de canvis de classe. Aquesta situació s’allargarà totes les tardes fins que sigui assignat novament personal de consergeria a l’Institut.
Als matins procurarem que tingui la mínima afectació. Tot i això, tampoc podem garantir un funcionament completament normal de l’atenció al públic, ja que només hi haurà una persona.

Disculpeu les molèsties.