Viatge a Londres 2n Batx

Els alumnes de segon de Baxillerat han fet un fantàstic viatge a Londres de quatre dies i tres nits i han conegut els llocs més característics de la city durant el Nadal. La decoració dels carrers era espectacular i els llocs visitats impressionants. L’acomodació a l’hotel… Llegeix més»

iFEST 2016

Segons finanzas.com, uns 3000 estudiants que cursen batxillerat, FP, graus universitaris, màster i doctorat de noranta centres de tot Catalunya ahir, 20 de desembre, van participar a l’iFest, esdeveniment organitzat per la Generalitat de Catalunya per fomentar la innovació, la tecnologia i emprenedoria.
Els nostres alumnes… Llegeix més»

4a Jornada d’Educació en Valors dijous 22/12/16

Benvolgudes famílies,

El proper dia 22 de desembre, acaba el primer trimestre del curs. Per aquest dia hem preparat novament un seguit d’activitats especials, la 4a Jornada d’Educació en Valors. Alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius faran tallers per als companys d’ESO, que alternaran amb xerrades per part de persones que participen en entitats i projectes de diferents àmbits.

El marc horari per als alumnes d’ESO per al dia 22 serà el següent:

Llegir més»

Internet segura.

El proper dimarts 20 de desembre a les 17:30h a l’Institut es farà la xerrada adreçada a les famílies “Internet segura a les xarxes socials. Què hem de saber com a pares i mares” a càrrec dels Mossos d’Esquadra. L’objectiu de la xerrada és conèixer els riscos i… Llegeix més»