Preinscripció i matrícula ESO 21-22: llstat provisional del barem de la prescripció

Benvolguts/des famílies,

A causa d’un problema informàtic la baremació és incorrecta. Estem treballant conjuntament amb el Departament d’Educació per resoldre la incidència. Caldrà que reviseu el nou llistat de baremació el pròxim 30 d’abril de 2021 un cop resoltes les reclamacions.

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 19/04/2021. Aquest llistat segueix la normativa LOPD.

Després de rebre les sol·licituds de preinscripció, els centres estudien totes les peticions rebudes, i un cop comprovades publiquen la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional. Aquesta informació també es pot consultar a les oficines municipals d’escolarització i, de manera individual, en la web del Departament d’Educació, a l’apartat 2.

Si trobeu cap errada, podeu presentar una reclamació de manera electrònica a la vostra sol·licitud o bé a través del centre, del 20 al 26 d’abril.

• Si no estàs d’acord amb la puntuació provisional, o detectes alguna errada o anomalia, pots presentar una reclamació. En la consulta individual trobaràs l’enllaç per presentar-la.
  • Si no pots accedir a la consulta individual o no trobes la sol·licitud a la llista amb la puntuació provisional pots adreçar-te al centre o a l’oficina municipal d’escolarització per demanar informació. També pots presentar una reclamació mitjançant els següents accessos, en funció del tipus de sol·licitud de preinscripció utilitzada: