Les nostres alumnes Belén Garcés, Aroa Zaidín i Sara Gázquez, finalistes del concurs de punt de llibre de Cornellà

Ahir dia 30 d’abril va tenir lloc a l’auditori de Sant Ildefons, l’acte d’entrega de premis del concurs de punt de llibre. Entre els finalistes hi havia les alumnes del nostre institut Belén Garcés (2n E), Sara Gázquez (4rt A) i Aroa Zaidín (4rt A). Tot i que finalment no van obtenir premi, l’alcalde Antonio Balmón va donar-los un diploma. Els punts de llibre de les alumnes, enguany relacionats amb el llibre “El llibre de la Selva”, estaran un temps exposats al vestíbul de la Biblioteca de Sant Ildefons.

A l’acte hi van assistir nombroses escoles i instituts de la ciutat i els seus representants. De l’institut, van acompanyar les alumnes els professors Albert Meinhart, David Corral, Anabel Ruiz i Roser Rodà. Moltíssimes gràcies a alumnes i professors del Francesc Macià per fer possible que un any més es participi en un concurs molt positiu per a la ciutat i pel foment de la literatura.