Excursió fins a l’ermita de Sant Ramon amb l’alumnat de 3r

El dilluns, 30 de novembre, i el dimecres, 2 de desembre, l’alumnat de 3r va poder gaudir d’una excursió a l’aire lliure, a la natura, fent una bona caminada pel municipi de Sant Boi de Llobregat fins a l’ermita de Sant Ramon.

El senderisme forma part dels continguts d’educació física i paral·lelament, es treballa dins el marc d’activitats de “hiking” del projecte Erasmus+ K2: “Another hike, another history”.

La pujada es va realitzar pel camí ral fins a la talaia paisatgística amb vistes espectaculars de la plana fluvial i deltaica del Llobregat.

Aquesta talaia, muntanya de Sant Ramon o Puig de Montbaig, es comparteix amb tres municipis: Sant Boi, Sant Climent de Llobregat i Viladecans. El paisatge d’aquesta muntanya és diferent segons el vessant, forestal a Sant Boi; agrícola a Sant Climent i, herbassars amb arbustos de diferents mides a Viladecans.

A la baixada en canvi, es va fer travessant per l’interior dels bosquets regenerats del Montbaig. Una bona manera de fer esport de proximitat en temps de COVID!

Visita la galeria de fotos d’aquesta sortida.