Els alumnes de Ciències de la Terra han fet un documental en anglès sobre la zona volcànica de la Garrotxa

El passat 2 de desembre, els alumnes de primer de batxillerat de Ciències de la Terra es van desplaçar a la zona volcànica de la Garrotxa per gravar un documental sobre el vulcanisme d’aquest espai natural. La gravació va ser en anglès, i en grups de dos o tres alumnes.

Van filmar tres volcans: el Montsacopa, el Croscat i el Santa Margarida, i també dues colades volcàniques: la de la Fageda d’en Jordà i la de Castellfollit de la Roca. En el vídeo s’expliquen aspectes com l’origen d’aquest vulcanisme, el motiu de la peculiar morfologia d’aquests volcans, el modelatge del paisatge, les característiques dels ecosistemes, o la problemàtica mediambiental.

Va ser una jornada agradable, gaudint de la natura i aprenent a la vegada.

Us adjuntem un dels vídeos que van fer els alumnes.

Activitat subvencionada pel Departament d’Educació de l’Ajuntament de Cornellà.