Preinscripció Batxillerat 2020-21

CALENDARI

Pels alumnes que actualment estan cursant 4t ESO a l’institut: no cal fer preinscripció, tenen plaça reservada.

Pels alumnes externs, que actualment no cursen 4t ESO a l’institut: del 27 de maig al 3 de juny, de manera exclusivament telemàtica. En aquest cas, es pot optar a demanar cita prèvia si es necessita ajuda presencial per formalitzar la sol·licitud.

CITA PRÈVIA

• Es pot sol·licitar sempre que es necessiti suport presencial per formalitzar la sol·licitud telemàtica o lliurar documentació.
  • El dia que el centre ha habilitat per fer atenció presencial per a la preinscripció de Batxillerat és el dimarts 2 de juny.
  • Sol·liciteu cita prèvia per internet, el dimarts 2 de juny, a través del següent enllaç:
  • Sol·liciteu cita prèvia per dimarts 2 de juny trucant per telèfon:
    • Telèfon 644 849 573
    • Horari d’atenció telefònica: laborables del 28 maig a l’1 de juny, de 8h30 a 13h30.

SOL·LICITUD TELEMÀTICA PER A ALUMNAT EXTERN AL CENTRE

Es pot fer de les dues maneres següents:

1. Sol·licitud electrònica: del 27 de maig al 3 de juny. Cal identificar-se mitjançant un certificat digital, com per exemple el DNI electrònic, o el sistema alternatiu d’identificació idCAT Mòbil, i el número d’identificació de l’alumne/a amb el qual consta al Registre d’Alumnes de Catalunya (RALC). El tràmit de presentació de la sol·licitud electrònica s’acaba amb l’enviament del formulari de preinscripció, i amb el formulari de tria de matèries. No s’ha de presentar cap altre document al centre.
  2. Sol·licitud amb suport informàtic: del 27 de maig al 3 de juny. Cal omplir el formulari de preinscripció i el forrmulari de tria de matèries:
    • Un cop presentada la sol·licitud, cal que envieu un correu electrònic a l’adreça del centre a8034011@xtec.cat amb la documentació següent escanejada o fotografiada:
      • Resguard de la sol·licitud de preinscripció amb suport informàtic.
      • El DNI o NIE de l’alumne; o bé del passaport o del document d’identitat del país d’origen si es tracta d’estrangers comunitaris.
      • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
      • El DNI o NIE de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet); o bé del passaport o del document d’identitat del país d’origen si es tracta d’estrangers comunitaris.
      • Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació escanejada o fotografiada que els acredita.
    • Rebreu un correu electrònic de confirmació de part del centre

CRITERIS DE PRIORITAT

1. Germans escolaritzats al centre: 40 punts

2. Proximitat del domicili habitual de l’alumne o alumna al centre o proximitat del lloc de treball del pare, la mare, el tutor/a o el guardador/a de fet: de 10 a 30 punts

3. Renda anual de la unitat familiar en el cas que el pare, la mare, el tutor o tutora siguin beneficiaris de l’ajut de la renda garantida de ciutadania: 10 punts

4. Discapacitat (igual o superior al 33%) de l’alumne/a, el pare, mare, tutor/a, un/a germà/ana: 10 punts

5. Expedient acadèmic. Barem: qualificació mitjana dels estudis que permeten l’accés al batxillerat, calculada amb dos decimals o, si l’alumne encara els està cursant en el moment de presentar la sol·licitud d’admissió, la qualificació mitjana dels cursos d’aquests estudis ja avaluats definitivament, calculada amb dos decimals.

CRITERIS COMPLEMENTARIS

L’alumne o alumna forma part d’una família nombrosa o monoparental: 15 punts

MATRÍCULA

• Matrícula ordinària dels alumnes interns o externs preinscrits amb plaça assignada: del 8 al 14 de juliol de 2020, ambdós inclosos