Iniciem el camí cap al Batxibac

Enguany, els alumnes de 2n ESO de l’assignatura optativa de francès obren la via del projecte Batxibac. El Batxibac és un programa de doble titulació que ofereix a l’alumnat la possibilitat d’assolir simultàniament el Títol de Batxillerat espanyol i el Diplôme du Baccalauréat francès. El currículum d’aquest programa implica realitzar un terç de l’horari lectiu del batxillerat en llengua francesa i cursar les matèries Llengua i literatura franceses i Història de França.

Per poder accedir al Batxibac, l’alumnat ha de demostrar un nivell B1 de francès d’acord amb el Marc Europeu de Referència per a les Llengües. La nostra proposta ha estat d’iniciar un grup pilot d’alumnes interessats en aquest programa que estudiarà francès a 2n, 3r i 4t d’ESO, i que treballarà al màxim per assolir aquest nivell B1 en finalitzar l’etapa d’ESO. Alumnes i docents estem molt engrescats amb aquesta iniciativa!

Departament de Llengües Estrangeres de l’Institut Frederic Mompou