L’alumnat de cicles ja ha començat les pràctiques

En aquests moments, tot l’alumnat que el curs passat va fer CAI ha començat les pràctiques als hospitals de la Vall d’Hebron, Clínic, St. Pau, Quirón, Esperit Sant, els CAP de Rio de Janeiro, Sant Andreu i Casernes, i a dues clíniques dentals. Tots s’han adaptat molt bé i estan aprenent molt, al desembre ja tindran el títol de TCAI!

Per la seva part, molts dels alumnes de 2n de DAS i alguns que van acabar els mòduls teòrics el curs passat, estan fent pràctiques als CAP de Rio de Janeiro, Guineueta, Sant Andreu i Casernes, així com els hospitals de la Vall d’Hebron, Sant Pau, Esperit Sant i l’asseguradora Sham . Alguns estan a admissions, altres a arxiu o codificant, i una alumna està fent pràctiques amb un equip d’assajos clínics de Sant Pau.

Ben aviat vindran al centre a explicar-nos la seva experiència, tant de pràctiques com de la seva nova feina!