Preinscripció 2020-2021 Batxillerat

Podreu trobar tota la informació del procediment i l’accés a la sol·licitud de preinscripció a l’ adreça següent: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/batxillerat/

Podeu adreçar també consultes telefòniques al telèfon del centre: T. 933542961 (en horari de 9:30 a 13:15h).

• Presentació de sol·licituds: del 27 de maig al 3 de juny de 2020 de forma telemàtica.

Si s’emplena la sol·licitud electrònica, el tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació acreditativa de la persona sol·licitant ni de l’alumne.

Si s’emplena la sol·licitud amb suport informàtic, cal enviar per correu electrònic el resguard de la sol·licitud enviada per Internet a la bústia electrònica oficial del centre iesflosicalcat@xtec.cat i en el termini establert. Si no s’ha pogut validar electrònicament, també s’haurà d’enviar per correu electrònic la documentació d’identificació de la persona sol·licitant o de l’alumne. I si l’alumne/a és menor d’edat i no fa els 18 anys durant l’any 2020, caldrà aportar una còpia del llibre de família. La documentació s’ha d’enviar escanejada o fotografiada per les dues cares. Cal indicar en Assumpte: Preinscripció BTX-Nom de l’alumne.

• Presentació de documentació: fins el 4 de juny de 2020.
  • Reclamacions a la puntuació provisional: del 16 al 18 de juny de 2020.

La presentació de reclamacions a les dades publicades en la llista de barem provisional es farà mitjançant un correu electrònic a la bústia electrònica del centre: iesflosicalcat@xtec.cat i en el termini establert. Cal indicar en Assumpte: Reclamació Barem BTX-Nom de l’alumne.

• Llista ordenada definitiva: 26 de juny de 2020.
  • Llista d’admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020.
  • Matrícula: del 8 al 14 de juliol

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

(poseu Flos al camp Nom de l’aplicatiu i feu clic a Cercar)

El batxillerat a l’INS Flos i Calcat