Inserció laboral a cicles

Any rere any hi ha hagut un augment d’inserció laboral de l’alumnat de cicles. Aquesta millora va començar al cicle de grau mitjà de Cures Auxiliars d’Infermeria i després es va estendre al cicle superior de Documentació i Administració Sanitàries. Aquest curs hem detectat que, a més d’aconseguir feina en acabar el cicle, se’ls ha contractat en un període molt curt després de la finalització de pràctiques. Tant és així, que hem tingut casos d’alumnes que han iniciat el contracte el mateix dia de l’obtenció del títol!

Com us podeu imaginar, l’alegria per l’assoliment d’aquest objectiu per part dels alumnes és compartit per tots el qui formem part de la comunitat educativa del Flos, així com la satisfacció per  les felicitacions que hem estat rebent per part de les empreses de pràctiques (alguns ens han preguntat si tots els nostres alumnes són com els que hi han anat a fer pràctiques!), no només per la seva formació acadèmica sinó per les seves competències professionals, puntualitat i responsabilitat, habilitats socials i actitud envers la feina, els companys i els usuaris.

Felicitem tot l’alumnat que ha obtingut el títol al mes de desembre i els desitgem molta sort i encerts en el futur!

Fettouma a l’Hospital Clínic.
Sergi a Vall d’Hebron
La Raquel i la Maria al taulell del CAP Guineueta. L’Aitor i l’Andrea a l’Hospital de la Vall d’Hebron en el seu primer dia de feina