MATRÍCULA ALUMNES NOUS 1r d’ESO (Curs 2020-21): procés matriculació i REUNIÓ INFORMATIVA AL CENTRE

Benvolgudes famílies,

El període de matriculació dels alumnes nous al centre que cursaran l’ESO és del 13 al 17 de juliol.

Per tal de facilitar aquest procediment, conèixer-nos i explicar el nostre funcionament i altres temes importants que no us vam poder transmetre a les jornades de portes obertes, hem considerat convenient organitzar una reunió el dilluns 13 de juliol, on es parlarà d’aquests temes (entre d’altres el de la compra d’ordinadors).

Us convoquem en dues franges horàries per poder estar en grups petits (us demanem també que vingui només una persona per alumne), i aprofitarem també per formalitzar la matrícula aquell mateix dia, i així us estalvieu viatges a l’institut i el temps que això comporta.

A continuació us enllacem un document amb tota la informació necessària per la reunió i la matriculació dels vostres fills (documents necessaris que s’han d’omplir i signar, pagaments, etc.).

També s’indica que la matrícula la podeu realitzar per 3 vies:

• El dia de la reunió.
  • Durant la resta de la setmana, demanant cita prèvia (trucant al telèfon de l’institut 937185114)
  • Per via telemàtica, fent arribar els documents a l’adreça electrònica del centre a8034035@xtec.cat

DOCUMENT INFORMACIÓ MATRÍCULA

Qualsevol dubte, contacteu amb nosaltres per telèfon o correu del centre.

La direcció del centre