ORDINADORS 1R ESO

Presentació digital de la reunió del 5 de juliol sobre el Chromebook pels alumnes de 1r d’ESO.
Per fer la comanda s’ha de fer l’ingrés al compte ES80 0049 5226 9726 1670 0929 posant al concepte el nom de l’alumne i l’institut.
Després omplir el formulari per internet següent: formulari reserva chromebook
Qualsevol dubte tècnic que tingueu respecte al procediment de compra de l’ordinador podeu trucar o apropar-vos a l’institut. A més, recordeu que encara que el formulari posi que l’últim dia del pagament o de la primera part del pagament és el 15 de juliol, finalment hem ampliat el termini fins el 31 de juliol.
Moltes gràcies