INFORMACIÓ FAMILIES 1r ESO

Estimades famílies,

El proper dilluns 14 de setembre a les 16h farem la reunió d’inici de curs per les famílies de 1r d’ESO

Com ja sabeu estem en una situació d’excepcionalitat per la Covid-19 per la qual cosa s’han de tenir en compte certes mesures:

– Només pot assistir UN adult per nen o nena.
– Els alumnes NO poden assistir, és una reunió per les famílies.
– Tothom ha de portar mascareta quirúrgica o de protecció igual o superior.

Aquell dia intentarem poder donar resposta als vostres neguits i explicar com tindrem organitzat el curs.

A més, comentar-vos que com ja sabeu els alumnes haurien d’adquirir el Chromebook que es va parlar i detallar en la reunió del juliol. Podreu trobar la informació en aquest enllaç. Us demanaria que si no heu fet la comanda i ho feu ara, a part del pagament i d’omplir el formulari de reserva, envieu un correu electrònic a ivera@insfedericamontseny.cat.
També, dir-vos que, tot i que vam planificar l’entrega de Chromebooks pel dia 9, també per evitar massificacions, finalment s’entregaran directament als vostres fills i filles, previsiblement, el dia 15 de setembre durant la seva presentació a l’institut (si no fos aquell dia seria durant la 1a setmana de classe).

També us recordem que la comunicació del centre i els pagaments es fan a través de l’aplicació de telèfon TokApp, que us hauríeu de descarregar o tenir ja descarregada.

Moltes gràcies,

Equip directiu