APORTACIÓ QUOTA DE MATERIAL I AFA CONTINUITAT ALUMNES CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,

De cara a la continuïtat dels vostres fills pel curs 2020-21 (alumnes que NO són nous al centre), haureu de fer:

1. Una aportació única i anual abans de formalitzar la matrícula en concepte de quota de material per import de 50,50€

Aquest import s’ha de pagar mitjançant l’aplicació Tok App que us vam demanar de descarregar (Enllaç a la informació sobre l’aplicació)

1. Una quota d’A.F.A ………………………………15,00 €

El pagament s’ha de fer per caixer automàtic al Banc de Sabadell amb una targeta de crèdit (pot ser de qualsevol entitat bancaria).

Número de compte AFA: ES48-0081-0078-2700-0132-6736

Indicar:

Codi de l’entitat (l’A.F.A.): 2019

Concepte:  Varis

Import:  15,00 €

Informació addicional:   Nom i cognoms de l’alumne

Si una família té dos fills o més, únicament farà el pagament d’una quota d’A.F.A.

Els pares presentaran el resguard en el moment de la matrícula.

(Subvencionen la dotació d’ordinadors pels alumnes, viatges, festes del centre, etc..)