Convocatòries

3DRobochallenge

Convocatòria per a l’alumnat per participar  en un projecte europeu ERASMUS+

Es convoca a l’alumnat  de l’Institut Esteve Terradas a participar en el projecte europeu:

“3D ROBO CHALLENGE;  Un projecte de mobilitat enfocat a la innovació i l’intercanvi de bones pràctiques de robòtica, entre alumnat procedent del centre educatiu Lycee Polyvalent Louis Cormontaigne de Metz (França) , alumnat del centre Riveria de Joensuu (Finlàndia) i alumnat de l’Esteve Terradas. El projecte té una durada de tres anys, tot i que aquesta convocatòria es dirigeix l’alumnat interessat a participar durant aquest curs acadèmic 2019-2020.

El projecte va dirigit a :

• Alumnes matriculats a l’Esteve Terradas de 4art curs d’ESO i 1er de Batxillerat que aquest curs acadèmic 2019-2020 estiguin cursant  la matèria de tecnologia.
  • Alumnes matriculats el  curs acadèmic 2019-2020 a l’Esteve Terradas que estiguin cursant el CFGM, preferiblement de la família de Fabricació Mecànica.

Requisits,

Tenir un nivell mínim A2 de llengua anglesa, parlat i escrit.

Criteris de selecció de l’alumnat:

1. Historial de sancions disciplinàries.
  2. Expedient acadèmic.
  3. Motivació de l’alumne/a i la seva implicació en la matèria.
  4. Haver col·laborat en aquest projecte en cursos anteriors.

L’alumnat seleccionat participarà en el projecte juntament amb alumnat dels altres països (França i Finlàndia), realitzant activitats que tindran lloc a l’Institut Riveria (Joensuu-Finlandia) o al Lycee Polyvalent Louis Cormontaigne (Metz).

Dotació de la beca:

El projecte cobreix totes les despeses  de l’alumnat seleccionat del nostre centre (viatges, assegurances, allotjament i manutenció).

Presentació de sol·licituds

L’alumnat interessat haurà d’ omplir aquesta sol·licitud que us podeu omplir en línia.

Totes les sol·licituds seran rebudes per una comissió  d’ avaluació formada por professorat implicat en el projecte: Jordi Flavià (Dpt Tecnologia), Aída González (Dpt Matemàtiques), Maria Soriano (Dpt. Fabricació Mecànica) i Mercè Barnadas (Coordinació de projectes internacionals) que seguiran els criteris de selecció establerts.

El termini de presentació de les sol·licituds serà del 18 al 24 de setembre. La Resolució es farà pública al web de l’institut el proper dia 2 d’octubre.

Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a l’adreça de correu:

internacional@iesesteveterradas.cat